Fridan ej odödlig

Ligger i sängen redan, den här eftermiddagen/kvällen har jag varit helt nockad. Det här slutet på veckan blir inte alls som jag tänkt, så tråkigt. Imorgon väntar kick off med jobbet men jag har dragit på mig en sån där förkylning ni vet när det känns som att huvudet är intryckt. Näsan ser ut som Rudolfs efter allt snyt. Jag är likgiltig till det mesta och inte peppad alls på att befinna mig någonstans där det är kallt, hålla på med teambuilding osv. 
Så fruktansvärt tråkigt men för en gångs skull ska jag nog lyssna på min kropp, ge den återhämtning, mer sömn osv. 
Kanske gjorde lunch run sin del i det här, något som körs varje vecka på jobbet men som jag inte varit med på pga diet och sen skadat knä. Vi körde Dock bara löpning som uppvärmning sen TABATA med burpees, mountain climbers, 180 graders hopp och armhävningar. Alla tyckte att det var jobbigt, inklusive jag.
Iallafall så har vi fokuserat den här veckan på att bryta vanor. Jag har gjort en massa saker annorlunda, mycket som gör mig till en bättre medmänniska. Men att vara med på lunchrun var en ny grej iallafall.
Att bryta vanor kan vara nyttigt för alla att prova tror jag. Väldigt lärorik.
Nu sova för att se hur förkylning utvecklar sig..



Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen