Min helg

Livet är helt underbart. guuuud vad jag älskar sommarvärme. att få springa runt barfota och barbent, äta frukost eller föresten alla mål ute, att det är ljust hur länge som helst. jippie säger jag bara.
i torsdags var vi och köpte blommor och annat fint till uteplatsen. sen rensade vi och gjorde fint. kolla mitt före och efter på plattorna. jag hatar ogräs..
i fredags utförde vi konsumenttest. superkul
sen chillade vi nere vid ån och åt glass :) sjukt varmt
på lördagen styrde vi klasshäng utanför ångströms. vi gjorde en favorit i repris med veggi-fajitas
volleboll i massor
värdarna hade gjort iordning en sjukt sommarfräsch middag. mums
idag har jag hunnit med en massa roliga saker. på eftermiddagen begav jag mig mot huvudstaden för att kolla på Linnéas slutpjäs. kvinnan slutar på Calle flygares teaterskola och kommer nu att bli en riktig stjärna. pjäsen var hur bra som helst och riktigt rolig. gick därifrån med ett leende på läpparna. fick tyvärr inget kort därifrån men däremot träffade jag fina Kikki som mötte upp mig och åt mat, snickelisnackade och sen drack kaffe med i Vasaparken. riktigt mysigt.

Kommentarer :

#1: Linnéa

Så himla kul att du kom! <3

skriven

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen