.

Den här veckan har jag verkligen känt att jag inte vill plugga. en liten minisvacka. men det är för att jag suttit konstant mån-ons och pluggat inför seminariumet vi hade idag förutom alla träningspauser. Men det skulle ha varit så himla skönt att bara glida ner i soffan och kolla lite på tv. det gjorde jag idag. men först blev det ett träningspass på friskis i Ekeby efter sista seminariumet, cirkelfys, som jag verkligen kan rekommendera för dom som kanske inte tycker om att träna styrka själv på gymmet. grymt bra och varierat OCH jobbigt.
Sen har jag bara legat i soffan hela kvällen.
blir en lugn helg för mig, blir lussebak imorgon sedan jobb på söndag.
dagens intressanta är:
att man inte förbränner några kolhydrater på natten. återkommer när jag vet mer om varför.
men också att cirkelträning/cirkelfys är bra för hjärtat.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen