Mañana sera una otra dia

Dom ringde från Konsum i morse igen men jag valde att inte jobba idag. Jag har liksom ingen lust. egentligen har jag inte ens lust att träna och det är fan inte likt mig. men inget känns roligt just nu.
Ville vara hemma då morsan var ledig och Henke också så jag hjälpte dom att städa i lägenheten.
Körde lite Piloxing på förmiddagen följt av en joggingtur. Jag har varit emot hösten då det blir så mörkt och dant men nu gillar jag det verkligen. så mycket friskare i luften och det luktar så gott. Solen skiner men det är tyvärr ingen värme längre. När man springer sparkar man i löven så det prasslar sådär härligt.
Jag gillar verkligen Sverige och våra årstider.
Har hunnit baka idag med, chokladrutor. dom blev inte lika bra som mammas dock, ingen kan som hon. Det finns två bakverk hon gör bättre än mig och det är Sabinabröd (chokladrutor) och bullar. Men det smakade bra iallafall.

Nu snart ska jag och mamma knalla ner till hallen och kolla på Chrilles match. Känns inte som att jag gjort mycket idag men fan så skönt det varit ändå. Får dåligt samvete när jag tackar nej till jobb. här hemma sitter liksom min bror helt arbetslös. Men ska jobba mycket dom kommande veckorna så. och vad är väl pengar här i världen. Känner att jag just nu vill hinna umgås med min familj så mycket som möjligt innan jag sticker upp.
Just det, fick reda på att vi ska ha lite personalmys imorgon kväll i form utav bowling och mat på Kalles i stan. Awesome med tanke på att det inte blev något förra året.
Ska väl försöka få in ett shoppingbesök i Uppis på fredag kanske så hinner man träffa Parke lite också.
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen