Dogwatch

Den här dagen har varit ok, bättre än gårdagen iallafall..
Gick upp tidigt och åt frukost, måste hålla tiderna, men gick sen och la mig igen. Har fått tillbaka min morgontrötthet tyvärr.
Vid lunch gick jag och Ljunka hem till hans föräldrar eftersom vi nu ska vara hundvakt fram till torsdag. Har inte gjort något särskilt denne dag, städat lite gym och solat.
Det som är bra med att ha hund är att man får mycket frisk luft och motion. Nu snart ska vi bege oss ut för lite skvättande. Hanhundar kissar helt sjukt många ggr på en promenad. Försökte räkna en gång när jag gick på promenad med Ruffi men jag tappade bort mig..
Just nu håller M på att fixa kaffe åt oss, men vi har lite problem att förstå han pärons espressomaskin. Complicated shit.. Efter det blir det iallafall en sväng med Ruffi och sen ska vi mysa till det med film.

Två små Ruffi-valpar..
 

Imorgon går startskottet för sista veckan. Känns sådär kan jag säga.
Iväg med tryggheten och in med det nya.. osäkerheten. Nu skall vingarna provas..

Jag ska fan också baka en kaka med glasbitar i...

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen