sista doppet med Sascha

Känner mig sådär halvnere idag, eller iallafall nu mot kvällningen. Kan inte förstå hur man kan glömma och gå vidare på en dag. Jag tycker att det ska finnas moral och att det finns så kallade oskrivna regler. Man bör visa respekt mot varandra..
Känner mig lite ensam just nu. Vad gör man en söndagkväll som denna när man är ensam? Flydde till gymmet som jag brukar när jag känner mig lite nere. Skönt att spendera några timmar där. Skönt att pumpa slut på musklerna.
När jag kom hem kastade vi oss i bilen för syrran, mamma och Sörn skulle kvällsbada med Sascha. Hon ska ju åka hem i morgon troligtvis så det var som ett avskedsbad. Gud vilken charmig hund hon är alltså. Vi fick oss ett gott skratt när hon simmade runt och försökte få tag på en stor fotboll ute i vattnet. Det var mer som att hon stod upp i vattnet och trampade, såg ut som att hon skulle spela på trummor med framtassarna.
Kommer verkligen sakna henne.




Jag och syrran var på vår favoritcup igår då. Strömsbergs herrar vann som vanligt, vårat favoritlag. Gick inte så bra för kusin på damsidan som kom tvåa med sitt lag Söderfors. Jag och sis hade tagit med solstolarna och satt och stekte hela dagen, eller Elina satt väl mest i skuggan..
Men på något konstigt sätt känns det som att min kropp inte kan bli brunare nu, att ingenting händer mer fast jag brukar vara mycket brunare än såhär. jävligt märkligt.
Efter det blev det lite barnvakt. Jag somnade lika snabbt som pojken. är man trött så är man.
Nu ska jag sova, upp tidigt imorn till Uppsala.
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen