föreläsning

Var lite smånervös igår. Slutade vid 12 på jobbet för att röra mig mot Skutskär och föreläsning. Kom dit i sån tid att jag hann gå upp till mamma och hänga där ett tag. 
Föreläsningen gick verkligen superbra och de var kanske ca 12 st (skulle vara 17). 
 
 
 
 
Ett annat tips till dig som föreläser är att samla in feedback efteråt i form av ett A4 med frågor att fylla i. Det kan vara lite jobbigt att fråga om sig själv som föreläsare men är även extremt nyttigt att få höra vad man kan göra bättre. Jag själv pratar väldigt fort samt kollar en hel del på min egna power point. två saker jag vet om men som sker av sig självt, genom att titta på duken minns jag det jag ska säga, tror att det är den största anledningen. 
Fikat de fick var mycket uppskattat, hade bakat min saftiga grovlimpavaniljproteinchiapudding och även proteintryfflar med saffranssmak.
 
 
Nu ska jag iväg och jobba och sen lite gym och mot Göööööteborg.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen