Ledighet

Sitter på Arlanda och väntar in mitt flyg till New York. Det ska bli så skönt med lite ledighet, verkligen. Den här resan är inte bestämd av mig heller så jag kommer mest glida med på allt det andra bestämt att vi ska göra, ovanligt men himla skönt.
Samtidigt kan ju inte Fridan passa på att vilja hinna uträtta lite saker. Exempelvis ska jag leta mig till ett riktigt byggargym för att känna på stål i New York anda - ett måste för mig, det bästa jag vet är att prova gym utomlands, det är sån klasskillnad.


Imorse provade jag att bicepscurla med 30% av min kroppsvikt i 100 sekunder, vad som kommer att gälla på den fitnessfivetävling jag anmält mig till nästa helg på Actic. Det ska bli så kul att även Simon är med och kör. Detta innebär chins, dips, bänkpress, bicepscurls och knäböj. Har även provat knäböjen och bänkpressen och allt känns fint.

Väl i New York tänker jsg även försöka prova på en träningsform som heter Orange theory - man ska ligga i en viss puls zon för att få ut mesta möjliga av träning tror jag. Sen ska vi äta gott, flyga helikopter, äta middag på båt på vatten, besöka outlet. Bara mysa en massa helt enkelt. Pepp pepp


Kolla in här vad som skrivs ännu en gång om Lifesum och Paleta, så så kul


In på hemsidan och läs hela artikeln vettja -> http://observer.com/2016/04/now-new-yorkers-have-their-own-customized-juice-cleanse/

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen