Bästa helgen på länge

Aa det har nog den här som just varit klassas in som. Förutom en molande huvudvärk som kommit och gått senaste veckan och nästan förstörde hela träningspasset i lördags. Misstänker att den har att göra med min onda rygg.
Hade en givande och mycket intressant fredagskväll i Stockholm, helt plötsligt löste sig alla mina bekymmer och funderingar. Väl hemma väntade Simpan med nylagad middag, vilken himla tur man har alltså. Däckade ganska rejält i soffan. 
 
 
På lördagen provade vi att träna på Kraftkällan Boländerna. Alla kraftkällan har gratis provträning i 14 dagar, toppen att få vistas i ny miljö. Man får verkligen ny energi av att prova nya gym så det är absolut ett tips om motivationen börjar tryta. Jag körde ett riktigt blandpass med axlar/biceps/mage.
 
 
Vi hittade även på en spegel till mig att använda vid poseringsträning. Likt en provhytt kan jag äntligen stå och titta i en och se min rygg i den andra. äntligen kan man kontrollera lite hur latsen visar sig bäst. nu är det bara att öva och öva.
På eftermiddagen väntade kalas ute  i Skärplinge för Simons brorsa men innan dess lyxade vi till det med årets första och förmodligen sista semla (iallafall för min del). fortsätter min njuter-och-äter-vad-jag-kan -nu. Givetvis innebär det i Frida-termer inte att frossa i veckorna utan att mer njuta och välja omsorgsfullt till lördagsmyset. 
 
 
och så igår höll vi till i ett kallt garage hela förmiddagen. vallning stod på schemat. 
 
 
vi ville inviga spåren i tierp med något varv. även här handlar det om att passa på medans man får. vi åkte en mil och det var underbart skönt. vilken balsam för själen, hela söndagen.
 
 

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen