Sunday, bloody sunday

Men gosse vilken god mat jag svängde ihop igår efter ett lyckat axel/mag-pass på gymet. 
 

Kycklingballotine med örtemulsion, rostade grönsaker och potatisformar. recept hittar ni på UNT-bloggen.

Vi trotsade Earth hour lite då vi faktiskt tittade på Gladiatorerna. men med ljus tända och så åt vi faktiskt kyckling istället för rött kött. Jag tog också cykel till affären istället för bil.

Idag har vi varit på ytterligare en lägenhetsvisning. Det var något hus mellan här och Friskis. Precis där vi kommit på att vi vill bo tror vi. Vi passade på att glida dit efter ett gympass och vi var definitivt de enda som hade träningskläder på själva visningen. men vad gör väl det.

Eftersom jag har ett lopp som väntar så känner jag mig lite tvungen att löpträna varje vecka. Idag tyckte jag att intervall-träning passade då jag ville att det skulle gå fort. Och vilken tur jag hade för ute var det strålande väder.

Röbospåret kryllade av hurtbullar.

  
körde både 6 * 30 sekunder på flacken med 30 sekunders vila. sedan 4 * backintervaller i hatbacken. den ser inte mycket ut för världen men ÄR brant, om något kort.
 
 
 
På eftermiddagen for vi till boländerna för att kika lite träningskläder, engångsartiklar till mitt kalas och lite annat. titta vad vi myste till det med till middagen:
 
 
tjoho, nu är det inte långt kvar till påsk.
Nu väntar lite filmmys och sedan att göra sig redo inför nästkommande vecka som innebär ny kursstart - jag ska liksom skriva c-uppsats nu. Sedan ska vi ha inspirationskvällen/alumnikvällen och lite annat spännande under veckan. Imorgon väntar massage för min rygg också, jiha så skönt.
 
 

 

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen