Svett & Etikett

I torsdags fick jag en serie länkad till mig i födelsedagspresent av fina kikki, hon trodde att det skulle passa mig. Hon skrev även "Jag önskar dig en heeeeeelt fantastisk dag! Unna dig allt du vill, om det så är 3 HIT-pass på raken Du är bäst!!" vilket var roligt och så himla sant och något jag gjorde. alltså inte tre HITpass på raken men det jag ville och kände för på min födelsedag och inte det alla andra vill att man ska göra. Så gör jag visserligen typ jämt nu och jag tycker att alla ni andra borde prova det med. Men det hör till en annan story.
 Vilket fantastiskt program det var - Svett & Etikett. det är en nyproduktion av Kalle Wahlström som kommer att gå i flera delar där han provar på olika träningsformar. Först ut var min favorit - body building där han får hjälp av Helene Ahlson att dieta i någon vecka och sedan tävla i Luciapokalen.
 
Det här är verkligen passande för någon oinsatt att titta på om man ändå är lite intresserad av att veta hur det går till. programmen är bara 30 minuter långa så det är perfekt längd även för den som "inte har tid".
Titta på den tycker jag, det är intressant och jag blir sugen på att tävla helt klart.
Vi får se om suget blir ännu större efter helgen 10-11/maj när jag ska på fitnessfestivalen i Stockholm och kika.
 
 
 
http://blogg.svt.se/svett-och-etikett/forsta-avsnittet-ute-nu/
 
Var gärna extra uppmärksam vid 23.50 då Daniel Andersson är med och håller i gummiband som en annan kille pumpar upp sig med. Det är en barndomsvän från Äby som snart själv kommer att entra scenen.
 
 

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen