Eko

Mitt tillstånd har blivit sämre :( Det som är det dåliga med att sitta still, då tillåter man kroppen att bli sjuk. men skiten ska ju ur så. Imorn är det dock jag som köper Ipren.
Ska därför hoppa i säng så att jag får många timmars sömn. Men innan dess ska ni få tips om hur man kan försöka vara en bättre miljövän. Jag blir så arg på mig själv jämt när jag kommer hem och inser att jag inte köpt KRAV-bananer istället för konvetionella vanliga. det skiljer inte mycket i kg-pris, ungefär lika mycket som med mjölk som jag alltid handlar från en lokal bonde och kravmärkt, ca 2 kr dyrare än vanlig mjölk. Ibland finns det inte ekologiska bananer, som på Willys. Men iallafall, på den länkade sidan finns flera ekologiska varor som man bör köpa, enjoy ---->
 
ekologiskt

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen