att slösa timmar på facebook

känns ju sådär nu i efterhand. Men jag var trött, hungrig och slut när jag kom hem vid 19. Fastnade där men fick lite uträttat gällande nollningen iallafall. Och gud vad jag stör mig på denna fortfarande pågående debatt angående om Rolf-Göran Bengtsson är värd Jerringpriset eller inte. Skulle det ha varit en mer manlig sport det gällde så skulle det inte vara något tjaffs, det är enbart killar som klagar. Herregud, för en gångs skull så kan väl ridsport få stå lite i rampljuset? tröttsamt är ordet.
Idag har jag sprungit på stan och letat kläder och smycken tills på lördag när vi har Bollywood-tema. Gud så kul det ska bli. Innan det hängde vi väldigt länge på Värmlands för att ta emot nollor som gjort uppdrag på stan. dom var duktiga men gud sån lång tid det tog sedan att sammanställa allt. Men roligt är det och dom är ett sjukt bra gäng. Imorgon väntas barrunda.
Sorry för att det inte dykt upp någon "dagens intressanta" på länge men det vi lär oss i skolan just nu är nog inte så intressant för andra. vi har två veckor med mycket labb, i måndags gjorde vi tester på disktrasa, bakterier i näsa, på händer och skillnaden i hur mycket bakterier det finns på otvättade, tvättade oh spritade händer. svaren får vi på fredag efter inkuberingen. japp har lärt mig ett nytt fint ord Inkuberingförvaring av en blandning av kemiskt eller biologiskt material vid bestämda fysikaliska betingelser (temperatur, luftfuktighet etc.) under en viss tidrymd. (källa: NE)

i tisdags kollade vi hur många olika syror det finns i surdegsbröd, kan ju iallafall tala om att mina favoriter RALLARHALVOR kommer på en hög plats. Imorgon ska vi undersöka köttfärs. och såhär fortsätter det. har inte heller hunnit öppna min nya fitness tidning. God, I need some more hours in my life..
ett av uppdragen var att beställa en cheeseburgare på mc donalds utan ost. Ett lag fick tillochmed ett kvitto
jag har äntligen köpt min fina lila kudde från Indiska. Mitt rum börjar arta sig.
Nu ska jag stoppa ner näsan i artiklar angående matförgiftningar ur "vår föda" innan jag somnar. lär vara pigg imorgon iallafall, lång dag.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen