from Bıtez

Hej!
Varlden gick inte under igar. gott.
Har hittat mig en dator sa ar sadar lagom nojd.
Vi kom fram hit pa fredagnatt sa det blev bingen direkt for mig medans mamma var lite smafull och hamnade i baren..
İgar blev det lite solning, infomote och Hamam. Grymt skont med massage. Killen drog lite pa min vansterskuldra och sa ganska snabbt - Kaputt!
Jo tack du, vet man val. men fragan ar vart jag ska vanda mıg for att fa hjalp med mın rygg?
Sen middag pa hotellet som var helt klart godkand. Blev aven en hel del goa drinkar innan vi vinglade hemat till hotellrummet.
Idag har allt varit lugnare. Bara legat och solat hela dagen men det kanns som att vi inte blir na bruna.
Har kommit en bit in i The Game nu men tar mer om den nar jag kan skriva riktigt. en sak undrar jag ju, fınns det ingen san instruktionsbok pa killar? eller ar dom sa latta att forsta att det inte behovs nagon. da haller inte jag med iallafall.
Bitez ar jattefınt. Vart hotell ar det fınaste jag bott pa nagon gang och lıgger 50 meter ıfran havet om det ens ar sa langt.
Gastvanligheten ar sjukt hog som vanligt i turkiet.
Det enda jag kan klaga pa just nu ar att var harfon lagger av efter 30 sekunders anvandning hela tiden sa det tar lite tid att torka haret. kanns ganska okej for att vara det enda klagomalet.
ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen