det doftar vår!

Det var tungt att kliva upp 6 imorse eftersom den egentligen var 5. undra hur länge man kan köra på det där...
Sjukt jobbig dag, vi var en man kort hela förmiddagen. Jag fick inte lunch förrän vid 13 och innan dess var jag som en markatta. jag känner hur orkeslös jag blir och lättretlig. måste fan kolla upp det där, varför blodsockret sjunker så fort. äter ju bra grejer liksom.

Gick ut och sprang efter jobbet. det luktade vår. som dom första fotbollsträningarna man har på gräs i början av säsongen. ghaa, jag saknar nog fotbollen lite grann.
Efter det har jag lagat mat sedan gjort två gamla högskoleprov. Går bättre och bättre. Snart har jag kommit till det stadiet att jag skiter i hur det går.

Har fortfarande inte Big brother kanalen (kanal 11) så ikväll kollade vi på "Nu blåser vi Sverige" istället. sjukt kul program, ungefär som "Ballar av stål". Nu blir det sängen och sen upp med tuppen imorn för att hinna gymma innan jobbet. Guuud vad jag längtar tills jag är ledig nu.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen