söndagssingelbakisångest - classic!

Vaknade upp imorse och mådde superbra. Lite varningsklockor när man föredrar 2-dagars eftersom att man inte blir bakis? jag vet inte och orkar inte analysera över det.
det jag vet är att jag inte längtar tills på torsdagmorgon. dagen efter första fyllan på Peaceandlove när man vaknar upp lite halvsvettig och snustorr i munnen i ett tält. fyfen.
Har också kommit fram till att det inte blir någe mer sprit för min del på ett tag framöver nu. jag blir bara odräglig och kvällarna går för fort. helt plötsligt så är det dax att åka hem. gör det för min och alla andras skull.
Iveckan blir det piston head, inget annat..
blev inte lika mycket bilder igår tyvärr.
hade svinkul på Löfsta det lilla jag kommer ihåg. som vanligt.
rätt rolig bild tycker jag iallafall.
Idag har vi suttit ute och solat hela dagen. jag var pigg och tog en sväng med roler bladesen. sen blev det en power walk. underbart väder, underbara sommar.
fick söndagmiddag hos mamma och sen blev det en film - Green street hooligans 2. den var bra.
Nu blir det till att krypa ner i nybytta sängkläder, love it. jobb imorgon klockan 7. fööör tidigt..

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen