.

jag vet att man inte ska säga det men idag skulle jag fan kunna säga "jag ska aldrig mer dricka alkohol".
Denna ångest jag haft idag är sjuk. ett tag mådde jag så dåligt att jag inte ens ville ta mig ut i solen.
blev lite bättre framåt kvällningen så då åkte vi till kära sandbankarna och grillade.


herremingud vad man bor bra till ibland.

gårdagen var riktigt nice. var med Linnea på Tierps Arena. som otur var så var det ju dåligt väder. jag började frysa så förbaskat så vi blev inte kvar många timmar. efter velande fram och tillbaka om vi skulle åka tillbaka till Arenan/öltälten på kvällen eller åka till uppsala för att gå ut eller gävle blev det tillslut Gävle. Rolig utgång med både besök på Berggrenska och Söderhielmska. MEN som vanligt var jag föör full. tycker ju inte det då men sen nu idag.


möhippa?

snodde kort ifrån Linnéa också..



Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen