orkeslös

Är mitt uppe i kolhydratsuppladdningen så till all mat käkar jag pasta. I dag blev det alltså renskavsgryta med MACKARONER. jag lovar det är godare med potatis till. Jag är fortfarande nervös då jag tycker att det är sjukt jobbigt att vi måste åka 23 mil för att starta. tydligen så lär jag hämta ut nummerlapp och grejer i mora sen sitta på en buss till starten i Oxberg. Sånt får jag stress över. kan man liksom missa bussen? går det flera?

för tillfället tycker jag synd om mig själv som börjat kl 7 tre dar av fyra möjliga den här veckan. jag anser att det är alldeles för tidigt. Så nu är jag sjukt trött men powernapar man nu så kan man väl inte sova sen. Imorgon börjar jag kl 8 och får alltså en timmes sovmorgon. vettefan om det spelar så stor roll. men på söndag, DÅ får jag sova.
Är också väldigt irriterad för att jag köpt en hissgardin till mitt köksfönster som visar sig vara för smal när jag strukit på den och ska sätta upp den. what to do, kvittot är liksom kastat. får försöka skarva på något vis.


Detta är inte min hissgardin utan snodde den på någon sida..

Var ute och sprang idag och fick väl inte den bästa tiden. kan inte skylla på att det är halt för att jag lånade mammas broddar och kunde älga på. Min kropp är ganska slut och behöver nog vila. så det passar utmärkt att ha en vilodag imorgon.+ att jag bara kört styrka en gång den här veckan.

Nu ska jag försöka ligga still här i min soffa och läsa lite i matteB-boken jag lånat av dom snälla praktikanterna på Konsum. behöver ju kunna lite till högskoleprovet :)
ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen