hit och dit

Jahapp, sista kvällen med dator sen ska den in på reparation. Den lägger av lite ner den vill så vi misstänker att det är nå vajsing med fläktsystemet. den låter ju sjukt hög också så.
problemet är bara att jag ta mig tusan är beroende av internet. höll på att bli tokig i utlandet men det faller sig väl kanske ganska bra att det blir nu också, när jag är lite "van" att inte kunna gå in + att sen drar ju skolan igång med arbeten och grejer.

packning är vad som sker på mina dagar. och rensning. begav mig ner i förrådet efter frullen imorse och fick ner antal flyttkartonger från 10 till 3. guuud så mycket papper och skit jag hade.
Blev en sväng till dragmossen som var stängd. hmmpf. var bara att vända och åka till Gävle. bilen var ju full av skräp och på söndag går ju flyttlasset till Uppis, då lär bilen vara ren.

har även hunnit med att jogga närmare en mil + gympass triceps och bröst. gud så skönt det är med svensk frisk luft när man springer. slipper man bli toksvettig.







gud vad hemskt det är att sitta i lägenheten när allt är nedplockat och det liksom ekar när man säger något. tur att det inte är allt för länge..
Nu läsa lite om nationerna. måste ju bli medlem fort fort.
Imorgon väntar jobb, 14-20 sen på lördag är det rajtan tajtan ute i Fagerviken. som jag längtar..

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen