Beautybay

Var på den bästa kräftskivan någonsin i lördags. Hade ju världens tur med vädret och jag misstänker att det var det sista varma för iår, det gör inte mig så mycket eftersom jag är redo för höst nu. Men iallafall så åkte vi först hem till Björn i fagerviken, sen gick vi ner till hamnen där det fanns ett långbord. Grabbarna hade fixat kräftor från Öregrund (dom godaste jag ätit), bakat typ nio pajer både med anjovis och Västerbotten, fixat hattar och sånghäften ja allt som kan tänkas på en kräftskiva fanns ta mig tusan. Och inte nog med det så fick vi sitta ute och äta i solnedgången. Hur rolig kväll som helst med nakenbad och grejer. Igår mådde jag sjukt dåligt när jag vaknade, hade en sån där riktig skitbakisdag. I bilen hem var vi till och med tvungna att stanna till vid vägkanten... Jag tål inte jägermaister och andra shotar med liknande kryddning. Huuua. Efter mycket om och men och extremt stor hjälp av familjen så kom jag och alla mina grejer på plats här i Uppis. Min förmiddag har varit nervös kan man säga. En promenad räckte inte imorse utan tog även en springtur för att lugna nerverna och INGET kaffe efter lunch. Min klass verkar schysst och jag ser verkligen fram emot nollningen nu. Kursen verkar också sjukt intressant så hoppas hoppas det här är rätt nu då. Imorgon är en vanlig dag med endast föreläsningar så väntar "uppdra" på stan" på onsdag efter föreläsningarna då. Bilder från helgen får ni först när vi fått internet i lägenheten, vaktmästaren verkar ju inte ha prio ett här..

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen