Onsdag i Cambados

Helt sjukt att det bara gatt 4 dar sedan jag skrev, kanns som en vecka!
Flog till Vigo och akte sedan buss till Pontevedra.
Visst ar det fint pa kusten men ju mer norrut man kommer desto mer dott blir det.
Bodde pa ett hostel som var ett rum i en lagenhet dar agaren bodde liksom. Men shit samma, vi fick ett eget rum och betalade bara 15 euro.
dagen efter solade vi i en park eftersom bussen inte gick forran 17.30. Det var sondag. haha och jag som tycker att bussarna gar daligt i sverige och Skutskar.
Kom fram till Cambados pa sondagkvall. Massor av vingardar har, hela vagen.
Blev upplockade halv 9 pa mandagsmorgonen for att fara till Don Olegario. Var tvungna att plocka druvor i 6 timmar utan rast i varme. Blev sjukt varma, skitiga och hungrig. Da just i den stunden skulle jag verkligen ha kunnat ata en hast. Forstar mig fortfarande inte pa att man inte ater nagot forran typ 15-16 pa dagen. Jag ar svensk och vill ha lunch kl 12.
Det var intressant men en dag rackte for oss.
Igar solade vi hela dagen istallet pa var balkong. Blev endast en promenad runt staden da vi sprungit tva dagar i rad.
At pa en riktigt dalig restaurang. Hela vastkusten has a thing for fish, det har inte jag. jag gillar kott :)
Nu har vi lamnat in klader pa tvatt. forsokte sola men det ar ganska molnigt.
Lunch snart sen ska vi gymma lite, var en vecka sedan nu, My muscles are craving after work out.
Aker vidare imorgon tack och Lov. nu vill vi till ett stalle dar det finns fler turister sa att man slipper kanna sig som den fula ankungen.
Mot Madrid imorgon eller fredag. Lite bull fight och shopping. sen hem till Sverige.. wiii.
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen