liiiiiila, det är min favvofärgs dag idag!

Har precis parkerat mig i soffan. En hård dag idag. Jobb från 7-14. 7 är alldeles för tidigt att stiga upp. Speciellt när man måst skrapa rutor. ghaa jag hatar kalla bilar.
Jag vill inte jobba, men jag vill ha pengar. Jag vill gå i skolan nu. Jag vill vara student :)

-Hur länge tänker du ha kvar den här bilen då?

Denna fråga fick jag av bilmekanikern efter att jag krypit in och öppnat bagageluckan (den går inte att öppna utifrån) och tagit fram dom gamla vinterdäcken med dom otroligt rostiga fäljarna. Han ojjade sig lite över att dom var just rostiga. -Det här såg ju inte roligt ut..
Vi får se om dom här går att använda. Ja annars är det väl bara tt köpa nya tänkte jag. Men dom var visst av en sån gammal modell att det inte var så. Aja tillslut kom frågan ut ur hans mun iallafall. Mitt svar blev självklart
- Så länge han går.
För jag älskar min Örjan. Och han ska få finnas kvar och användas tills han tar sitt sista andetag. Så är det!
Jag blir så glad varje gång jag tänker på att jag faktiskt har en bil :)



Längtar tills i lhelgen. Ska festa för första gången på typ en månad. den som väntar på något gott..
Blir min sista fest i Gävle på typ ett halvår för nästa lördag åker jag och Kicki upp till Ramis. And I will stay there for six months.
Så är det det att man måste börja packa också. och det är inte bara att ta med grejer upp för det finns inte så mycket plats i bilen. så hela tiden måste man överväga, hur värt är det att ha med det här, eller den här.

Var ut och sprang idag, jag snubblade till och föll mot marken. Kommer ihåg att jag hann tänka Ooooonoooooooo iiiiiiiiinnnteeee miiiiiiiin IIIIIIIIIIIPHOOOONE..
så jag tog emot mig med rumpan och handflatorna som rispades upp mot den kalla och hårda grusvägen. men min Iphone är fortfarande hel :) Stannade upp och övervägde om jag skulle tycka synd om mig själv och grina, men så kom jag på att jag är vuxen nu, jag är faktiskt 21. Så jag sprang bara vidare.

Har lagat lite Pasta med Laxsås. hade fått sett en fin bild på det om bloggjäveln hade funkat korrekt. men det går tydligen inte att lägga upp kort. Lite vila nu sen ryggpass på gymmet.
Ciao!

Kommentarer :

#1: Linnéa

Stackare, duktig du är. jag skulle börjat gråta :P

skriven

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen