Segdag

Blev förfest hos flickorna i Bruksvallarna och sen villan och Veras igår. hade sjukt trevligt även om jag var nykter, och fan vad gött det var idag att inte vara bakis. Blev inte trött heller förrän vid 2-tiden. Trevligt att träffa allt folk här uppe men jises vad mycket nytt/okänt (för mig) folk det var. Blev gym idag efter frullen, biceps och axlar. sen cardio. Älskar att träna. Fick även prova på mitt nya proteinpulver och fasen så gott det var. det är fan bättre än kylskåpskall banan :)
Annars har vi bara segat, kollat film och sen repris på "våra vänners liv". Sjukt bra serie det där. märks att man blivit äldre när man gillar serier som går på ettan. haha likaså så är ju "Så mycket bättre" ett av mina favoritprogram.



Ska gå och sno åt mig lite tacos på Fjällgården snart. är så sjukt sugen på det och vi har ju några tappra gäster här som ska äta det så. Lutar åt en tv-kväll ikväll. alla är så slitna från igår. annars är det ju invigning på Eriksgården. Men vi hinner dit, det är många månader kvar.
Har julpyntat lite idag. satt upp julgardin och stjärna och fixat ljusstaken.





Kommentarer :

#1: Fellie

Va mysigt du/ni gjort det på lilla :) Längtar efter er.

skriven

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen