Äääntligen!

Känns som att Sarah måste ha kläckt ur sig detta ord när dottern till slut kommit ut efter ca 40 timmar i förlossningssalen. huuaa. Förstår verkligen varför jag inte känner någon stress över att skaffa en liten krabat.
Men verkligen jätte grattis till Sarah och Daniel. Så skönt att det är klart och att alla tre mår bra.
Syrran är alltså hundvakt åt två vita lurvar som släpper iväg massor av dreggel och hår.
Tog mig en tankeställare igår om jag verkligen ska ha hund senare i mitt liv, dom är ju underbara men går det att få tag på en hund som inte luktar skit när den blir blöt? En som aldrig dregglar? Är fan tveksam på det jag.

Just nu håller jag på att läsa sista delen av the twilight saga. jag förbannar mig men samtidigt är det hemskt svårt att sluta läsa. är nu inne i halva så har ca 350 sidor kvar då... Vill läsa den nu innan vi ska gå och se den den 30 juni, looking forward.
Nu blir det en joggingtur sedan jobb i stan på Gasklockorna.



En av hundarna :)

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen