sommarhet

Hemma efter en heldag på La Bräm. Världens raraste micke tog mitt pass (13-20) på konsum. vilken ängel. kunde man tillbringa lite tid med Linnsan som för en gångs skull är ledig.
Min midsommar var hur kul som helst. Blev lite full på alla nubbar som man drack hos mormor på midsommarlunchen. Kom hem först vid halv 4 från jobbet då några idioter till stockholmare inte kunde fatta att vi faktiskt stängde 3 och inget annat. Syrran hade gjort världens finaste krans. Sen for vi iväg till Gucken för lite partaj. Blev grillat där också. gotti gott. träffade Bullen som man inte träffat på år och dar då han gått och skaffat tjej. att det alltid ska bli så.
Var väl hemma vid 22.30 redan eftersom både jag och syrran skulle jobba dagen efter. vi plockade 7 olika sorters blommor på vägen hem, dock inte under tystnad. var kanske därför som vi inte drömde om någon blivande husband. inte jag iallafall.
Fyfen så kul midsommardagen i Lövsta var. tiden gick tokfort och helt plötsligt var klockan halv 2 och det var dax att åka hem.
Söndagsbakfyllan tillbringades i solen i en solstol på baksidan med "Aldrig fucka upp". bra bok tycker jag.
glömde den tyvärr på jobbet igår så jag fick läsa någon annan skitbok på stranden idag.
Nu blir det städning av bilen sen grill hos mormor, har även kört igång en tvätt eftersom man vill vara så fräsh som möjligt på peace and love. Kan bara tänka mig hur ofräsh jag kommer att känna mig på lördagmorgon. fyfeeen. men kul ska det bli..
haha var på systemet nyss för att inhandla lite alkohol inför festivalen. jo men tjena, inte ett piss fanns inne. fan vad alla svenskar super på sommaren.
ha det gött!
ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen