sommaren är här igen och allt känns så underbart NOT

Jag har ont i triceps, jag har ont i bröstet, i halsen i ryggen.. Är det nåt fel när man har träningsvärk efter varje gympass? Det är som att djävulen flyger i en när man väl kommer dit och pumpar skiten ur musklerna.
För en gångs skull så väckte syrran mig och inte tvärtom i morse. kl 8 tyckte hon att vi skulle gå upp för att äta frulle innan gymmet. pust och stön. men skönt att ha tränat innan man begav sig ut på beachen iallafall.
Blev häxören idag igen.
Igår hade vi världens mysigaste dag där med Linn, sis och jag. det var varmt. badade flera ggr. alltså till och med jag badade. och det var inte så kallt som jag trodde. på eftermiddagen åkte vi till affären och köpte grill och glass. slutade med att jag grillade på balkongen för solen gick i moln och det blev kallt. tydligen så får man inte grilla på balkongen (hur fan ska jag kunna veta?). köttet blev gott iallafall. efter det besökte vi Snoken och Bloms hus. jävligt fint hade dom fått. Kände mig sådär vuxen nu igen när man hälsar på en jämngammal som köpt kåk och själv bor man i en etta med syrran men är ändå hälften av tiden nere hos morsan. mm sådeäää..
Jag och syrran åt iallafall pizza idag, gott var det. har hunnit städa gymmet, sova på soffan, kollat fotboll och varit ute och sprungit också. dutti jag.

jag är ledig imorgon med (än så länge) och det ska vara fint väder imorn med. får se om det blir stranden.
Annars skulle man ju behöva bege sig in till staden för att inhandla något att ha på sig på midsommardagen! en klänning kanske. På kvällen ska vi på fotboll iallafall. Strömsberg. Jobbigt dock att Italien har match också..
Nu är det bara en vecka kvar innan vi sticker till peace and love också. sick det. att äntligen få träffa allt Ramisfolk igen. Me looking forward.
Natti!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen