worst day of my life..

Var ju död hela onsdagen eftersom jag var bakis :(
skulle ju iallafall jobba 7-18 igår, var ju inte sådär helpepp på det liksom. åker man dit, då är det kaos. alltid för lite folk på torsdagar + att någon får halsfluss och det finns inga vikarier att ringa. vad gör man, jo man blir tvungen att rycka in. fick jobba från 7-20 istället. höll på att bryta ihop. är van att jobba över 16-timmars pass liksom men det är inom restaurang och då är det inte jobbigt för man kan vila en hel del. Så är det inte på konsum.
blev iallafall inte mycket mer än jobb igår sen sängen. Idag har jag gymmat sen började jag 12.30.
Kom hem halv 9, då gjorde jag iordning middag till endast mig själv. Familjen är bortrest och syrran jobbade till 21.30. Nu har man dött på soffan framför nän halvkass film. Det är dessa stunder man skulle ha en man som kunde massera ens fötter och säga vackra och vänliga ord till en.

Har aldirg varit så sugen på kaffe någon gång enbart för att det inte finns hemma. puhu. Tur att man äter frukost på Konsum imorn.

Har idag skaffat mig en Iphone 4. ÄNTLIGEN!! Som jag väntat på den där jävla telefonen. Okej, jag har den inte ens nu i min ägo men den kommer väl iallafall inom en tre veckors period. Nu blir det sängen med lite tv innan man somnar in. natti!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen