singelbakissöndagsångest

Så var vi här igen. Hur många söndagar har man inte tillbringat liggandes i soffan halvt döende?
Men det som är värst för mig nuförtiden är inte att man mår som en påse skit utan att man har sån innihelvetes ångest. att man känner sig så fruktansvärt ensam och vill ha en pijkvän mer än allt annat. tänk att få ligga sked med den man tycker om och se på en rolig film.
Var i Uppsala hela dagen igår. Var först och fikade med Lovisa sen kräftkalas hos syrran. Var trevligt som fan, alltid kul med nya människor. Vi gick ut, och är jag tråkig när jag tycker att det inte är roligt att gå ut längre? Har jag gått och blivit kärring.
Som Linn säger när vi pratar om saken. - Det är ju synd att om man går ut 5 ggr så är det kanske bara 2 som är roliga.
Men dom är ju oftast jävligt roliga. länge sen det var så för mig nu. Jag har väl stött på dessa tråkiga ggr och nu väntas roliga.
Det är inte så att det är tråkigt riktigt heller. men det är inte skit bra musik som spelas. man dansar visst det är kul. Men man träffar ju inte på jätteroliga människor. Äh inte vet jag. dålig val av dag att uttala sig om kroglivet.
Vaknade upp imorse, degade i Elinas soffa sen fick man skjuts hem av två goa pojkar från gävle.
Har legat på soffan hela dagen sen.
Nu nlir det film, går tydligen en Irene Huss film på femman som jag och brorsan tycker verkar bra.






Nu minns jag varför jag undviker vimmelbilder, tur att en av oss blev fin..

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen