season 2010/2011

Pratade med Jonas, en av cheferna i Ramundberget och nu är det klart, jag ska dit i November igen. Jippie. Glad är jag. Var ju ungefär 95% säker att jag skulle få komma upp igen men man vill inte ta något för givet. Längtar som fan redan nu. Det är också försäsongen med restaurangkickoffen som är mysigast och roligast.

Idag har jag städat gymmet, glömde bort att jag skulle göra det ihelgen. Kom på det när jag låg inför döden igår och då hade jag ingen vidare lust. Var inte så smutsigt så det var nog lugnt. Och hello, nu vet jag vilken dag och tid jag ska åka till gymmet. Var fullt med poliser där. Och snygga och vältränade var ju dom såklart. Körde rygg och biceps. Skönt som fan.

Har bakat bröd idag också, müslilimpa. har inte hunnit smaka den men ska göra det nu snart. Efter det for jag till tierp för att hämta pappa från jobbet och sen hans belongings i Söderfors. När vi packat in bilen gick vi ut i skogen där pappa tydligen hade ett ställe där det garanterat fanns svamp. Och visst vi hittade svamp men det var någon annan som vet om pappas svampställe för man såg fotspår och dom kvarlämnade småsvampen.
Har varit ute och gått en sväng sen.

Rätt skönt att vara ledig faktiskt samtidigt som jag får panik över att jag inte jobbar och drar in stålar. Men vad är pengar egentligen?
Får se vad vi hittar på imorn, det beror ju som på om någon ringer och vill att jag ska jobba. annars blir det gym, kanske lite piloxing med. Nu blir det kvällsfika med zzzrille.




Chrilles keps, jag funderar på att köpa en i liiiiiila :)

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen