lycklig för jag är lycklig!

För det första så hade jag en riktigt bra födelsedag. försöker tänka på om den var bättre än förra årets och det är den nog då jag är friskare i år och då kan uppskatta allt på ett annat sätt.
+ att jag hade världens bästa väder, sol + vindstilla. hann dock inte ut i backen då jag slutade kl 3 (liften stänger 4). Men jag satt och solade med en bärs.
Fick sjukt fina presenter, en klocka av kicki + anmälningsavgift till vårruset sen en mp3 full med bra musik som mina älsklingar lagt in, bara bra musik som kommer att få mig att tänka tillbaka på ramis. fick även groddar. Har tjatat om att vi ska ha det på frukosten hela säsongen men dom vägrar beställa så nu fick jag en låda så att jag kan odla hela sommaren på gräsö :)

Söndagen tillbringades i Funäs med tre filmer i soffan typ och pizza.
Idag har jag varit riktigt glad. Började dagen med frukost med manligt sällskap på fjällgården, sen var jag duktig och deklarerade. efter det satt jag i solen hela dagen i mina nya solbrills, ett par wayfarers i leopardmönster. läste lite bok och chillade. Åkte längdskidor för sista gången till klinken 1,2 mil. Sög in alla fina vyer och sparade dom i mina tankar. Blev lite bastu och bad med brudarna sen blev det skafferitömning till mat. mackaroner med makrill i tomatsås och keso. jävla bra träningsmat.
Nu blir det powernap sen en sväng till brännet för VIP-fest. starten på den här galna partyveckan här uppe.
Se yya!



den lila är min :)



Kommentarer :

#1: Linnéa

Vad kul att du är glad! :D Grattis igen gumman! :)

skriven

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen