hej hej hallå din ruttna gamla tå!

Ett, åtta arton jag vet att dina pattar är lika stora som dolly partons!
Katt! Häst!

Jag var bakis som ett as när jag vaknade imorse. Fyfan. Det är då tanken besöker en att man aldrig ska dricka mer i hela sitt liv. Brukar väl hålla i sig till måndagen iallafall. eller tills man hör en bra låt så att man blir taggad. I värsta fall högst en vecka. Men det är det som är bra med just alkohol. Man blir bakis. Det visar på att det inte är något bra att stoppa i kroppen men ack så kul man får. Det är väl det som är farligt med droger. Att man inte blir bakis. Snillet spekulerar!

Kom just på att jag glömt att mitt favoritprogram Playa del sol börjar idag eller började rättare sagt 20.00 på ettan. Och jag missade det. men som tur är så är man arbetslös och kan titta på reprisen imorgon. För jag ska nog inte jobba då. Om dom inte ringer från Konsum eller dagis imorgon då vill säga. Och det kan ju ske. Annars kanske det äntligen blir Kampsportsträning. Om inte en viss person är sjuk eller borta. Kul kul.

Helgen har varit kanon. Städade gymet och solade igår. Sen blev det jobb på Konsum fram tills 5. Kastade mig hem och gjorde mig iordning. Sen for vi till Linn som hade gjort asnice. Dukat fint, lagat svingod kantarellpaj. Festade loss och det slutade med att jag, syrran och henke gick på heartan. det är fan den bästa krogen. Have to say it.

Dagen har jag som sagt spenderat mestadels på rygg i soffan. Jobbade ju visserligen 3 timmar på Konsum och det var dom jobbigaste timmarna i mitt liv. Fyfan. Henke råkade skalla mig igår också så nu sitter man med svullet öga som är lite blått. har man otur så har det satt sig under ögat till imorn, vilket förmodligen kommer att hända. Men sånt är livet.


Napa minerna..









ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen