Kära gode gud..

.. Där uppe i himmelen. Må mina känslor inför det manliga könet bestå för evigt. Min känslor sträcker sig inte längre fram än att "tycka om" och kan endast övergå till ett stadie av äcklighet. Det är så underbart att bara behöva tänka på sig själv även om det kan kännas ensamt ibland och det enda man skulle vilja ha är uppskattning och en kram. Som tur är har man sina nära och kära där då i form av vänner och familj som kan uppfylla detta tomrum. Må detta aldrig övergå till en längtan efter en till part.
Amen



Idag har vi åkt skidor igen. Jag sov i vår soffa i vardagsrummet inatt. Somnade framför ett avsnitt att Grey's. Vaknade kl 4 av att jag var kissnödig men då orkade jag inte lägga mig i min säng då det var så mysigt i soffan. Kicki hade sina funderingar över vart jag egentligen tagit vägen.
Vi åkte iallafall hem hit för att luncha efter skidåkningen och jag blev kvar framför dumburken och laptopen. Känner inte för att åka mer utför idag då det inte är så många backar öppna så dom flesta är "färdigåkna" för den här helgen iallafall. Ska power napa lite nu sen blir det längdskidor istället.
Ciao!


Bild på snowboardgänget från åkningen igår :)

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen