Första i Ramis

Jahapp. Sitter i min nya lya uppe i Ramundberget nu. När man tittar ut genom vårt fönster ser man dom upplysta skidbackarna fulla med snö.
Man blir så glad när det är vitt ute istället för grått och dystert.
Det gick kanon att köra upp igår. Vi stannade till vid dollar store och shoppade lite julgrejer så nu är min och kickis lägenhet pimpad as hell.
Lagade lite mat sen och gick över till Stora personalen.
Där blev det kortspel pch Alias. var grym på båda.
Idag gick jag upp tidigt för att göra en kurs som vi bör göra som ska ta 8 timmar. Men av någon konstig anledning så funkar inte internet på min dator men på alla andras. Fick iallafall låna Jespers dator nu över helgen eftersom han ska åka hem och inte komma tillbaka förrän på söndag.
Supersnällt. ska jag bara ta mig tid att göra den där kursen då.
Blev iallafall gym idag. skönt as hell. Det är inget Galaxen men det duger åt mig dessa månader. Det är bara till att använda fantasin då det inte finns allt för många maskiner. Ska nog googla lite övningar också.

Hade möte nyss då jag fick reda på att det inte blir jobb förrän nästa vecka så det blir en jäkla massa skidåkning nu i helgen. Vi får se det här som vår semester bestämde jag och kicki.
Fick även veta att jag är tvungen att ta Svinsprutan. det vill jag inte. blää
Men vad ska man göra. bara att lyda.

Nu snart ska vi gå och köpa liftkort till ett väldigt reducerat personalpris sen blir det pajmiddag hos the neighbors.
Imorgon ska jag göra klart kursen så att jag kan glida ner för backarna med gott samvete.
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen