Mm friday night..

Äntligen får jag sitta vid min kära dator igen, känns som om jag inte suttit här på evigheter. Men fullt upp har jag haft. Med jobb på dagis, på konsum, träning och körning.
igår körde jag motorväg för första gången. I pissregn såklart. Men det var nog bra ändå för då behöver man inte gå och oroa sig för att det ska gå åt pipsvängen sen när det regnar eftersom man provat att köra då och det gick bra.
Blev lite jobb både på dagis och konsum igår också, man är väl en busy människa..
Var utlåst från min kära pojkvän som befann sig på träning så det blev en promenad för att döda lite tid. Ok jag erkänner, hade ändå tänkt att gå den där promenaden enda skillnaden nu var att jag fick gå runt som en dumstrut i arbetsbyxorna matchat med skinnjacka. Tur att det var i Älvkarleby.


I have miss you my friend.

Idag gick det inte alls bra att köra. det gick rent åt helvete om jag ska vara ärlig. Men sånna dagar har man väl, som nybörjare. det försökte min syrra trösta mig med iallafall.
Lite jobb på dagis blev det också, på slutet höll verkligen jag och sista barnet på att somna i soffan medans vi läste bok. Inte vet jag om jag har för dålig inlevelse när jag läser. Kan väl också bero på att klockan var ca halv 6. Tycker att det är hemskt att vissa barn måste vara kvar så länge men det finns ju faktiskt föräldrar med sånna jobb.

Framsteg har tagits denna vecka. Har klivit upp på monstret två gånger. Första gången blev det inte bra för psyket men andra gången desto bättre. Jag måste bara våga.
Har även ätit choklad, hör och häpna.

Får se vad som händer mot kvällen. Jag och mamma ska väl hitta på något att äta. Hon är även sugen på att åka in till stan och lyssna på lite trubadur. Jag är trött som ett as och ska upp och jobba imorn så får se om jag joinar. skulle vara trevligt iuförsig.
Blir cykel imorn till jobbet igen som förra lördagen. Det går faktiskt asdåligt med bussar!
Sen väntas kalas, middag morsdag och annat trevligt! 

Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen