Lipsill

Det har varit vår i uppsala idag. solen sken och fåglarna kvittrade. Märktes att det var löning för varenda affär var proppad med folk då jag gick runt lite och kikade efter nya vårinspirerande plagg.
Blev gym på eftermiddagen. Axlar, rygg och mage och smög in lite kondition också i form av cykling.

Efter det blev det dusch, midddag, fix med naglarna och Så ska det låta. Har blivit en riktig pensionär jag.
Och så kvällsmål såklart. får inte glömma det inte. viktigt viktigt.
När mamma kom hem vid 10 fick jag en sådär oförklarig gråtattack. Höll väl på en sisådär timme eller mer.
Känner mig som världens största lipsill som tycker synd om sig själv.
Mamma tycker inte att det är en bra idé att jag åker iväg nu men jag ska klara det..
Kommer vakna imorgon sådär vackert bullig med alldeles snustorr hud.

Har iallafall klarat att skriva en packlista idag. Har läst en massa i Män som hatar kvinnor med. riktigt bra bok.



   Pisslivet just nu


Hade tänkt titta på Australia eftersom jag råkade somna sist när jag skulle kolla på den, var väääldigt trött då men efter min långa självömkan så känner jag mig inte så värst sugen längre. + att jag är så trött så att jag tänker sova. En stor dag imorgon, en alkoholdag. det kommer att gå bra. Den som lever får se!

Här kommer min kära vän Nina att befinna sig inom en snar framtid,Fusk!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen