They call me heartbreaker, I don't want to deceive you..

Dagen började inte så bra kan kan säga. blev väckt av Kicki som undrade om inte jag började kl 6 idag, jo men visst. och klockan var då 5 över. Sprang till jobbet men efter låg vi hela dagen. var inte helt vaken kändes det som.
Lovisa hade även kommit upp och jobbade sin första dag så nu har vi en till frukostpingla :)
Efter jobbet blev det lite konditionsträning på gymet, pallade inte att gå ut och springa då vi har runt -20 grader här. usch och fy. Blev även en sväng till Funäs för lite solning och handling.
Är trött som ett as. Efter duschen har jag bara chillat och även legat en stund på min spikmatta. Skönt.

Min kusin och hennes kille har fått en till son nu i mellandagarna. Grattis till dom, känns skönt att allt gick bra.
Imorgon kommer mina turtuduvor upp. Hoppas bilfärden går bra för dom upp.
Blir skidåkning i övermorn, hoppas på bra väder = inte kallare än -10 och vindstilla, gärna sol.
Sen på nyår jobbar jag endast fram till klockan 15. Efter det ska vi ha trerätters middag här och lite förluva :) Det kommer att bli så kul.

Lite pics från i lördags..





Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen