äntligen

Frida har fått tummen ur * och äntligen köpt skor. Dom är så fina att jag bara vill ta ett testvarv i spåret, men det får jag ju förstås inte eftersom det var en av sysslorna jag ägnade mig åt i morse. Men imorgon kanske det blir en promenad.
dom ser ut såhär:



sen gick vi även in på nyöppnade mediamarkt. där hittade jag en toksöt liten mus till min bärbara dator. har klarat mig utan mus nu så länge så egentligen behöver jag nog ingen men det kan vara bra att ha ändå tyckte jag.



Det var ett riktigt kap för den kostade endast 100 spänn.

är bara tvungen att lägga in denna bild på min fina syster eftersom att jag tyckte att hon var så het igår när hon var på väg in till stan för ett ärende. tihi.


med tallriken i högsta hugg.

och slutligen kommer vi till det sista kortet i min kameran från den här veckan. eller ja, sen vi kom hem från napa.
Den är ifrån i tisdags när Linni kom till mig.



töntar är vi allihopa. Jag tycker att det är fett kul att jag och linn äger likadana tröjor :) mest roligt är att jag visste att hon hade en sån när jag köpte min.
Nu blir det först lite Walk the line. började kolla på den för någon dag sedan.
sen blir det fan hyrning av Män som hatar kvinnor. jag har varit för snål för att gå på bio på den och den tycks inte finnas att ladda ner. och nu vill jag fan se den. jag är för depp för att gå ut idag så därför blir det film istället.
japp så är det.
ha en fin kväll.
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen