Bajs

Mycket utgifter denna månad känns det som. Ska betala Linns present imorgon, datorräkning, mobilräkning, maten på lördag, sista april-dricka och får nu betala "fullt pris" här hemma också. Känns som att pengarna rinner genom fingrarna.
+ att jag ska börja betala körlektioner också, great liksom.
Blev iallafall ingen läsning i solen idag. Somnade i Mattias famn i soffan istället tills det blev dax för fruktstund och sen följde jag med syrran till Gävle och hämtade en klänning som hon beställt.
Sen har jag ätit middag och nu sitter jag och väntar på att jag och sis ska ut och gå en sväng. Synd bara att det blivit molnigt typ..
Efter det ska jag ta och spela "Bonniers trafikskola 2007". Måste ju öva upp mig innan jag ger mig ut på vägarna, kommer inte ihåg mycket sedan teoriprovet som det känns nu iallafall. Det spelet är iallafall jättebra att använda inför teoriprovet, jag rekomenderar det varmt.
Ja så ser väl min kväll ut då.
Nu blir det promenix.
Hasta luego!


                                                       

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen