Pigg igen och riktiga sommarvibbar

Jag vet inte vad som har hänt den senaste veckan, kanske gjorde midsommarledigt sitt, eller så är det lite lugnare tempo på jobbet nu. Men jag är liksom pigg om kvällarna nu, inte zoombiemode. Försöker även förgylla kvällarna med lite allt möjligt, som att vi igår kröp ut på taket för att kolla på allsång på skansen i solnedgången. 
 
 
 
Idag väntade middag på Reload Superfood bar på Sveavägen i Stockholm. Så mysigt att hänga både med syrran och Linnea. Prata strunt och bara mysa, ute, i värmen fast det inte var sol. alltså aaaa, jag blir så lycklig av sommar. att kunna cykla hem barbent i kjol utan att frysa. f*cking underbart. Det doftar så gott om all bär, blommor och även nyklippt gräs. Alla ser så semesterlyckliga ut på alla uteserveringar. Alla blir helt enkelt bättre människor när semester och sommar nalkas.
 
 
 
Efter möten idag på jobbet fick jag även som en nytändning, faktiskt lite peppad till att explora inför hösten och vad som händer då. Precis likt andra företag har även vi lågproduktionsperioder och det är nu. alla är trötta och går på semester, då får Fridan mest använda huvudet och planera framtiden.
 
Något annat som gör mig till en gladare människa är blommorna på balkongen som växer så att det knakar. kolla bara in jordgubbarna. strunt samma om de är osymmetriska, goda är de säkert. provsmakning i gröten i morgon.
 
 
 

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen