Om jag var en kisse så skulle jag spinna

Sitter på strand i Gustavsvik, några km från Visby. Just nu är jag och Simon ensamma för mamma och Elina åkte tidigare från solen idag då de bränt sig lite igår. Alltså så underbart skönt att sitta med fötterna nedborrade i sanden, vinden svalkar så skönt att man inte ens känner hur bra solen tar. Det är så himla varmt i vattnet här också, kan inte förstå det eftersom att det är havsvatten. Just vid det här badet så är det så mycket sjögräs så det är lite synd, annars hade man kunnat ligga i. När det är såhär varmt i vattnet badar jag flera ggr per dag. Jsg har blivit så gammal att jag måste kyla huvudet också känns det som. Kroppen har väl hunnit vänja sig riktigt bra med all sol nu med. Ändå blir man rätt trött och mör på kvällarna. Vi har fixat kort på Gym1 nu med och kör som förra året på morgnarna så har man det gjort. Det är så nice att slippa tänka på på eftermiddagen när man är alldeles svettig och lite halvbränd.

Triceps/bröst igår
Axlar/mage i superset idag. Jag har nog visst fått lite färg

Igår fick vi även för oss att cykla till Tofta, något man gör bara en gång. Alltså fy farao vilken tråkig väg och så långt 2,2 mil enkel väg kändes. Tofta strand var inte alls så fint som jag föreställt mig. Hade Sudustrand i huvudet och så möts man av så mycket folk att man får ligga med någons fötter i ansiktet. Minus också för minimalt med toaletter

Väl hemma igen så blev det en hemmakväll med tacos och sen spelkväll igen. Bland det bästa jag vet är att spela kort och yatzy på semestern.

Har ni provat rostad lök på tacos. Så så gott
Alla får syn på mina strumpor i tofflorna

Just idag håller vi istället till i närheten av visby. Ikväll väntar utemiddag och sen tornerspel som mamma gärna vill kika på. Visade norrport för Simon idag också. Hela den här stan andas Astrid Lindgren och man bara väntar på att bröderna Lejonhjärta eller Pippi ska dyka upp.

Var jag en kissekatt så skulle jag spinna av välbehag just nu

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen