Friyay

Jisses, redan fredag och jag har jobbat i tre veckor redan, galet. Den här veckan har uppdateringar uteblivit då vi haft fullt upp faktiskt. I tisdags efter jobbet så väntade ett fire talk med en framgångsrik affärskvinna från Facebook. Hon som fick liksom att växa från typ 100 000 användare till flera flera miljoner. Det är en bekant till Victoria och hon var på semester i Stockholm, då passade vi på att få lyssna lite på hennes strategier. Lifesum bjöd på sushi och vitamin well. Jag känner mig så stolt när människor utifrån kommer till oss och blir serverade fräsch mat plus användbar information.

Onsdagen blev en lite ovanlig arbetsdag, eller aa den slutade tidigt då avtackning från Martin och Tove skulle ske. Redan vid 15 tog vi partbussen ut till Värmdö och Siggesta gård. Helt ärligt, partybussen var ju det sjukaste jag sett. En buss med dansgolv, discolampa, musik och en chaufför med sjukt ful outfit.
Onsdagen bjöd verkligen på toppenväder så vi klämde in lunch run som vanligt också.

På Siggesta gård väntade en riktigt mysig eftermiddag med Segway-race, lerduveskytte, klappa hästar, chilla och sen vinprovning.
Efter det en supergod middag med bland annat hummersoppa och sen en av de godaste ryggbiff jag ätit på länge med kantareller, rödvinssås, vitlökssmör och potatiskroketter.
Det var frikostigt med alkohol men jag höll mig nykter då jag för första gången skulle få hålla en intervju igår, så himla spännande och kul. Då vill man vara skärpt. Men även för att det är tusen ggr skönare att inte vara den där trötta människan igår som crave-ade snabbmat eller klagade på huvudvärk. Nykterhet for the win.

Gårdagskvällen bjöd på förberedelser för köksfix, första ettappen är måla tak och väggar. Alltså nog för att vi både jobbat och tränat innan vi började fixa. Men fyfan så trött man blir och så jobbigt det är. Fattar inte hur folk pallar rusta efter jobbet dag ut och dag in. Nope, inget för oss.

Gällande finhuset i söndags verkar det inte som att någon budgivning börjat. Fick feeling och köpte lotter igår. Vann inget på triss iaf kan jag säga. Vill. Ha. Pengar..
Idag är det freeeedag. Mammi kommer till Stockholm för att kika in kontoret och äta lunch ihop, yeeeay

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen