5 saker du inte visste..

..om mig gällande.. LJUD JAG INTE KAN MED..

Alltså long time, no see på den. 
Har kommit på en nu eller ganska hastigt faktiskt. Det handlar om ljud som ger mig allergi, vi har alla sånna.

1. Dubbel-ljud: på första plats kommer helt klart när någon först sätter på radion först i ett rum sedan sätter på tv:n samtidigt i rummet bredvid, eller ännu värre man har öppen planlösning och det blir i samma rum.

2. Fel frekvens: alltså kommer kanske egentligen på första plats, alltså finns det något värre än när radion brusar för att den inte är inställd på rätt frekvens? Huuuua

3. Högt flås: när man springer motionslopp eller liknande och riktigt hör hur någon flåsar/andas som att den håller på att avlida av ansträngning. Ens egna steg blir tunga som bly.

4. Apropå andning, hög andning eller pip/tjut: ni vet när det låter i någons näsa på ett skrämmande sätt. Eller när det är tyst i ett rum men man hör hur någon andas för att den inte kan andas tyst. Hemskt

5. Knak i leder. Hos någon annan, alltså jag avskyr det. Typ som när Simon gör knäböj, det låter som att knät håller på att gå av eller hoppa ur led.

Det var den det.
Low day idag igen, fasen så snabbt dagarna går imellan känns det som. Nu stramar vi åt ytterligare. Idag var jag tvungen att äta fisk till frukost, ingen hit kan jag lova.


Försökte krydda med kanel och sötströ men mat till frukost är inte min grej. Så tacksam över att det inte gäller alla dagar även nu på slutet. Men skulle det vara det som krävs så skulle jag ju göra det såklart, är det något jag är så är det fokuserad och målinriktad.
Mer fett och äggulor har plockats bort, mer cardio satts in.
Alltså kokt ägg utan gula är fan tråkigt alltså, tror även att vise versa hade varit det. Det är kombinationen som är god. Om 30 dagar sker den igen.
Mina benhinnor strejkade lite idag faktiskt, förståeligt med tanke på sista promenaden i dåliga skor.
Men jag biter ihop.

Väl hemma väntade poseringsträning, stretch och sen bakning för mammi vill ha lite hälsofika på zrilles student på fredag. Helt ärligt så är det konstigt hur lätt det är att baka och greja på diet. Finns inte en tanke på provsmak osv. Idag luktade det inte särskilt gott heller för jag hade gärna huggit in på något mer matigt faktiskt.
Blev raw bollar och hälsosnickers.


Har börjat blinga bikinin nu också, jiha så kul.
Nu hoppa i säng så att frukostgröten får ätas snart..

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen