Episkt

Då har det varit helg igen och den har tagit slut. igen. SHM var huuur bra som helst, den bästa konsert jag någonsin varit på, förmodligen för att jag var lagom full men också för att man gillade alla låtar. Minuset med konserten var att man bara kunde köpa 3,5 procents öl nere på golvet där vi stod plus att vi (jag och syrran) tappade bort alla utom varandra. plusset var såklart musiken men främst den sjukt bra ljusshowen som var. måste ha varit sjukt påkostat.
Dagen igår gick åt till att må som en påse skit, hänga på café och åka en himla massa tunnelbana. Fick även träffa min gobit som åkte till mig på kvällen. gillar ju kramkalas jag :)
Idag har vi varit desto mer produktiva med gym, promenad, matlagning, shopping i boländerna och lite lite plugg. 
Nu väntar en vecka med sjukt mycket plugg, laddar mentalt med bilder från den här braiga helgen.
 
 
måste lägga upp den här då den är sjukt kul och faktiskt inte tillgjord, vi var så här ful(l)a.
 
 
 
 
 
Det var alla galningar som skulle dit. och väl på plats..
 
 
 
 
 
..var allt magiskt..
 

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen