Effektiv dag

Har haft en riktigt bra söndag. steg upp vid 8 för att sätta mig och plugga. Sen var det bara att trampa till Biltema vid 10 för att införskaffa mig ett nytt cyckellås. For till BMC där min grupp satt och pluggade. hann inte riktigt så långt som vi tänkt men man lär sig saker hela tiden. Tycker att det är riktigt bra att plugga i grupp såvida man inte ska sitta och läsa en massa för då funkar det inte.
Åkte hem vid halv 5, blev en springtur sen matlagning. Har även försökt tvätta hela kvällen men tror tamejtusan att alla gör det på söndagar. får spara det till imorn. vi har ju inga föreläsningar nu innan tentan så det ska man väl hinna med. Har suttit och läst om järn och fettlösliga vitaminer hela kvällen och nu är jag så trött så jag orkar inget mer. Ghaa trodde jag bara skulle behöva kolla igenom det lite snabbt men kommer ju inte ihåg någonting nästan. Som om det inte är nog med protein, fett och kolhydrater.
Dagens intressanta:
Det var en tjej i min klass som berättade att de flesta kvinnor ser sallad som en del av maten medan män ser det som ett tillbehör. ganska intressant och säkert en av anledningarna till att kvinnor äter mer frukt & grönt.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen