I made it

Är slut som artist så nu blir det bingen. Att åka tre mil med bakhalt så att det bara skriker om det resulterar i ett mående som kan liknas med bakishet. Som tur är så är inte träning/motion något gift så efter någon timme är hungern tillbaka och man har endast ont i huvudet. Känner mig stolt som klarade det här fast min tid slutade på 3 timmar och 33 minuter. Fan ville verkligen ha under 3,5. Loppet började ju ganska nervöst med att kära Kickis ena skida gick sönder och inte ville lagas. Men vi försökte ta det lugnt och sansat och tillslut var den hel. Var kanske bra för nervösheten försvann lite och man tänkte "nu kan inget värre hända". Annars ska ju mamma och syrran ha ett stort tack som följde med på den här resan. Betyder oerhört mycket för mig. Vi har haft skoj som vanligt. My good vad jag gillar min familj. Blir inga bilder från dagen då jag skriver detta inlägg från mobilen. Natti!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen