Keskeviko (Mitt i veckan) Onsdag

Kom på idag att jag jobbat 8 dagar på rad utan att vara ledig. inte undra på att man är slut som artist. Den här dagen har varit piss. Började med att bussen var sen. Vi var även en man kort hela morgonen så man fick jobba skiten ur sig. Passade även på att slå i mig lite till genom att böja mig ner sådär ogenomtänkt och slå i huvudet med världens kraft rakt in i en mejerivagn. som tur var så slog jag i där håret sitter så det blev inte ett ytterliggare jack i pannan. Hade ju varit just snyggt. Jag var sur och nere hela morgonen dels för att för att jag var hungrig. blev lite bättre efter lunch men var fortfarande väldigt trött. Tog en powernap på träsoffan i fikarummet på lunchen. För att kunna somna där måste man vara trött..

Nu är jag glad igen för imorgon är jag ledig :) Då ska jag gyma och klippa mig. wiie.
Sen ska jag även träffa tjejen från Gävle som också ska upp och jobba i Ramundberget. Vi ska ta en liten promenix och bekanta oss med varandra. Av det jag vet om henne nu verkar vi vara väldigt lika :) Det ser just ut!

Har läst en hel del i min nya bok. Den är verkligen super. Gjorde en lunch som jag hittade i den igår. Kyckling med pasta,pesto och kidneybönor och paprika. blandade även i svarta oliver i salladen. Fullt med protein som är bra när man gymar :) Mumma. smakade super också.
Har även lärt mig en ny sjukdom. Ortorexi. Påminner mycket om anorexi. Undra vad det är som bestämmer vem som får vad..

Nu blir det kvällsmål och lite telly. Är en herrans massa bra på tv:n idag. bla annat Babel och Grey's.

Laddar som fan inför lördagen. Provade lite utklädningskläder idag. det kommer bli super :)
Ciao!

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen