jack i pannan..

Japp det är vad jag har. Skulle böja mig ner och plocka upp ciabatta som skulle gräddas på Konsum igår. Aaa då dök man ner med skallen i en stålhylla och fick hörnet precis i pannan. Fan vad med arbetsskador man dragit på sig den senaste tiden. Blir så arg på mig själv när jag är så klumpig.
Måste bero på att jag är trött som ett as och inte blir lika uppmärksam. Höll verkligen på att somna igår. På söndagar kommer typ ingen och handlar och allt är upplockat och fixat så det finns inte mycket annat att göra heller.
Direkt efter jobbet åkte vi hem på kvällsfika hos morbror. Sen blev det sängen direkt vid ca 23.00 eftersom jag skulle upp och jobba i morse igen.

Spinnade idag. Var på spinning/styrka. Skulle stajla lite och ta tyngre vikter är de äldre damerna. Fan vad jag överskattade mig själv kände jag men det var bara att bita ihop. nu känns det som att man stått och hållit i en låda som väger ett ton hela dagen. That's life.
Fick hem min bok "Idrottarnas kostbok" idag. Där står en massa tips om hur man ska få ut mest av sin träning med mat och så. Längtar tills jag kan sätta mig ner och läsa igenom den. Wii
Har spelat lite kort med bror och hans tjej. Nu blir det fan sängen. Det här med att ställa tillbaka klockan är fan inte min grej alltså..



på lördag blir det ferre med Linnea, looking forward :)


Min fina bok..

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen