första skäret i backen

Blev lite vinmys igår med Idol och sedan Alias. Alla blir helt galna när vi spelar det.
Hade tänkt gå och lägga mig tidigt eftersom vi skulle upp tidigt och åka skidor men somnade inte förrän 3.
gick iallafall upp vid 8 åt frulle, inhandlade ett säsongskort. Jag ser ut som Hannibal Lector på mitt kort av någon konstig anledning. alla skrattar när dom tittar på det. Hyrde iallafall skidutrustning och sen gav vi oss ut i backen. Fyfan så härligt det var. Inte alls särskilt kallt då det inte var så många minus. typ inget folk i backen så man slapp se undan för någon och det var typ helt nypistat. Och då var det inte sådär hårt med ränder som gör att skidorna klapprar för vi har ju som sagt bara natursnö här uppe i Ramis så det var mjukt som pudersocker.
Så jäkla härligt. Solen tittade fram en sväng också.
Stannade upp några ggr och verkligen sög in och beundrade den otroligt fina utsikten.
Sen gick jag och Kicki en prommis och spanade in dom fina längdskidspåren. blir nog ett träningspass där på måndag.
Har även bara en del av tre kvar på värdskapskursen nu. Nice as hell. den fixar jag imorn.
På kvällen har vi bara haft filmmys med Catta och Malin. Alla andra har gått och lagt sig nu men jag ska nog dunka igång ett avsnitt scrubs eller någon film då jag väntar ett samtal från någon :P

Lite vin till mig och Kicki i våra nyinköpta vinglas. ett blev kraschat under gårdagens Alias-spel förövrigt.

Laddad innan backen :)

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen