Stark och fräsch

På tåget på väg till jobbet igen, lite senare än vanligt för idag har jag gymmat innan jobbet. Team dag väntar med både restaurangbesök och även escape room. Jag är lite smånervös, mest över restaurangbesöket då de lovat att dietanpassa min måltid men kommer de att förstå och respektera, faktiskt det jobbigaste med den här livsstilen. Då det är så likt bantning och på så sätt det alla pysslar med till och från men misslyckas så tar många det inte seriöst. Man får höra "men en liten bit kan du väl ta, hur mycket kan det göra?" Att uttrycka sig så till någon som har ett visst mål, betalar pengar plus sliter dag ut och dag in är i mina ögon sjukt respektlöst. Restaurangbranschen är vår raka motsats, här SKA man bada i fett. Det ska bli intressant att se hur det går.

Påsken har varit helt underbar med vårvärme igen. Att få vara hemma och träffa alla nära och kära.
På söndagen körde vi uteträning på Saras baksida då jag hade intervallpass kvar med lite mage.
Mitt knä/höger lår strular fortfarande lite, men det kommer till och från. Körde löpintervallerna ute och det gick svinbra, fick inte ont alls. Det är himla härligt med uteträning, must say.

Och så väntade sista fylla-på måltiden innan tävling. Mer fett och kolhydrater. Att få äta en ostsmörgås var heaven. 


Skillnaden i att träna efter en dag med några hundra extra kalorier plus att man varit ledig i fyra dagar var enorm. Alltså jämfört med tröttmössa efter jobbet.
På det sätt man helt klart ska använda "cheat days". Jag var dock superpigg i princip hela helgen till skillnad från Simon som ätit för mycket alla dagar, druckit alkohol OCH ätit godis typ alla dagar. Så så skönt att slippa det faktiskt.

Mormor har gjort prototyp på bikini och den var överraskande bra. Lite justeringar med toppen bara. 


Så nöjd över min benmuskulatur och höfter, what happened liksom.


Draperad i bak för att något kul ska hända på en annars svart.


Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen