Hektiska helg

Men tjoho så fort det där gick då, sitter redan på pendeln mot jobbet, en timme för tidigt egentligen ju. Undra hur länge jag får säga så, Simon retar alltid mig när man ställt om klockan och jag skyller min trötthet på att "aa men klockan är ju egentligen.." Men märks faktiskt här på pendeln för det är inte alls lika mycket folk.
Känner mig inte ett dugg utvilad efter de här två dagarna faktiskt. Jobbade ju på högskoleprovet i lördags, då kom jag hem vid 16.30 och högg tag i ett kostschema direkt.
Igår varvade jag dagen med kostschemafix, träning, matlagning och en massa jobbande åt Lifesum, var en grej vi måste få klar. När klockan var 22.30 korsades mina ögon. 
Vilken tur att påsken väntar runt hörnet med fyra dagars ledig. På fredagen väntar workshop med Helene Ahlson och brudarna, poseringsträning it is. Sen på lördagen är det påskmiddag hos morbror, håller alla mina tummar och tår att Fridan får ett frimål, men har inga stora förväntningar på det. 

Veckans cravings: blir nog den här veckan nutraminos bars, skulle vara så fantastiskt gott faktiskt.

Veckan har gått bra, tappat 0,4 kg som vanligt nu, tajtar till mig och ser med spänning fram emot nästa vecka, då byts träningsschemat ut.
Det har gått fantastiskt bra för JF athleterna nu i helgen på Battle of scandinavia. Var riktigt bra motstånd men ändå lyckas de knipa 3 medaljer på 6 tävlande, en fjärdeplats och en sjätteplats.


Inte mycket annat spännande som hände i helgen.

Jag hade ju lite mål gällande min egna näringsverksamhet i början av året, vad jag skulle göra varje månad för att komma framåt. Trots att det varit mycket med nytt jobb och diet så har jag faktiskt under mars månad sålt 2 kostschemat och har ett till på G. Så det är himla roligt och får helt klart ses som framsteg under de förhållande som råder nu.

Kommentera inlägget här :

Matbloggstoppen